Środa, 24 Lipiec 2024 r. ,   Kingi, Krystyny, Michaliny

Jak ożywić profil na Facebooku

   9
Nie ma nic gorszego niż wiejący nudą fanpage na Facebooku. Nie ma znaczenia, czy jest to fanpage jakiejś firmy czy osoby, która chciałaby się wypromować. Jeśli profil na portalu społecznościowym nie żyje, jest martwy, można zażartować. Chodzi oczywiście o to, że taki profil nie spełnia w ogóle swoich zadań. Zazwyczaj taka sytuacja ma miejsce na samym początku działalności serwisu, ale zdarza się też, że zamiera jego pierwsza dynamika i nagle okazuje się, że wiele osób o nim już trochę zapomniało. 

W niektórych sytuacjach jest też tak, że fanpage skorzystał z reklam Facebooka lub ze specjalnych farm linków, przez co jego baza osób jest bardzo niskiej jakości i kiedy pojawia się jakiś wpis, do nikogo on nie dociera, gdyż wysoki odsetek wszystkich osób lubiących profil stanowią mieszkańcy Bangladeszu. Konieczne jest postawienie profilu na nogi.

Reanimacja

Najważniejsze są zawsze działania prowadzone przez samego zainteresowanego, czyli przez administratora strony tworzącego realne materiały, dla których osoby odwiedzające dany fanpage miałyby go lubić i na nim przebywać. Trzeba zintensyfikować swoje poczynania oraz starać się tworzyć treści bardziej inkluzyjne. Najlepszym sposobem są konkursy z nagrodami, ale jest to kosztowne, więc można po prostu stosować materiały stanowiące tak zwany click-bait. Pułapki na kliknięcia, jak należałoby to przetłumaczyć na język polski, stanowią sposób na przyciąganie osób po nagłówku czy dołączonym obrazku. Sama treść jest mniej ważna, ponieważ chcemy o sobie jedynie przypomnieć. Takie treści muszą być przetykane treściami wartościowymi, ponieważ bez tego nie będzie możliwości realnego zdobywania nowych ludzi.

Działania doraźne

Bardzo często trudno jest jednak uzyskać pozytywne efekty korzystając wyłącznie z takich raczej czasochłonnych i pracochłonnych rozwiązań. Lepszym sposobem, do wykorzystania w połączeniu z powyższymi opcjami lub jako narzędzie jedyne, jest zatrudnianie specjalnych firm generujących nowe polubienia na profilach w mediach społecznościowych oraz tworzących realny ruch na nich. Oznacza to komentarze, dyskusje, polubienia komentarzy i dyskusji. Profil, który żyje, zawsze będzie bardziej interesujący dla każdego potencjalnego klienta firmy czy fana promowanej osoby.


HTML5 jest najnowszym standardem języka HTML opublikowanym przez W3C. Zdobył on już stosunkowo dużą popularność dzięki swoim możliwościom, mimo że jego specyfikacja nie została jeszcze oficjalnie opublikowana. Planuje się, że zostanie ona ogłoszona w 2014 roku.Mimo tego, chociaż...
W marketingu pozycjonowanie jest procesem, w którym stara się stworzyć obraz w umysłach ich grupy docelowej tożsamy dla danego produktu, marki lub organizacji. Repozycjonowanie polega natomiast na zmianie tożsamości produktu, w stosunku do tożsamości produktów konkurencyjnych. Wzrost...
W poradni Proterapeutica umówić się można na konsultacje psychologicznie i psychiatryczne. Z pomocy skorzystać mogą dzieci, nastolatki oraz osoby dorosłe. Specjaliści oferują leczenie zaburzenia: odżywiania, lękowe, osobowości oraz snu. Do wyboru są terapie indywidualne, dla par i...



ECR to niesamowite miejsce, które pozwala na skuteczną sprzedaż pojazdów poleasingowych, poflotowych, powindykacyjnych oraz innych maszyn i...
ParasoleDlaCiebie.pl to sklep online oferujący różnego rodzaju parasoli. W ofercie dostępne są parasole dla kobiet i mężczyzn. W ofercie...
Klinika Zdrowego Umysłu świadczy usługi w obszarze leczenia zdrowia psychicznego. Działalność ta polega przede wszystkim na diagnozowaniu...