Mówisz o marketingu internetowym, myślisz o pozycjonowaniu
0

W dobie globalnej sieci niezwykle ważnym elementem marketingu stało się pozycjonowanie w największych wyszukiwarkach, takich jak Google, Yahoo i Bing. Efekt ten osiąga się poprzez tak zwany proces Search Engine Optimization, znany również jako SEO. Odgrywa on szczególnie ważna rolę, gdy próbuje uzyskać efekt wśród młodej grupy, która ma tendencję do kierowania się wpływem otoczenia i mediów.
Jest to szczególnie obserwowalne w odniesieniu do małych i średnich firm, w których często brakuje silnych marek dla poszczególnych linii produktowych. Pozycjonowanie firmy to niekiedy coś więcej zwykłe niż działanie marketingowe. Polega ono też na podejmowaniu trudnych decyzji oraz przewidywaniu działań konkurencji.

HTML5 jest najnowszym standardem języka HTML opublikowanym przez W3C. Zdobył on już stosunkowo dużą popularność dzięki swoim możliwościom, mimo że jego specyfikacja nie została jeszcze oficjalnie opublikowana. Planuje się, że zostanie ona ogłoszona w 2014 roku.Mimo tego, chociaż...

Tespol Sp. z o.o. jest firmą z polskim kapitałem, która cieszy się nie tylko zaufaniem zadowolonych kontrahentów sektora prywatnego, ale została zauważona i doceniona przez wojsko czy służby ochrony państwa. Jakość usług potwierdza wdrożenie systemów ISO 9001:2015-10 oraz...

Masz telefon, którego już nie używasz? Kupiłeś nowy model lub dostałeś smartfon w ramach abonamentu, a stary leży i kurzy się w szufladzie? Spienięż go! Najszybciej zrobisz to w skupie telefonów K&K Krzysztof Kanclerski, który działa we Wrocławiu. To lokalny lider skupu i...