Niedziela, 04 Czerwiec 2023 r. ,   Franciszka, Karola

Współczesne formy reklamy w Internecie

   5
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


ForceGSM to sieć punktów serwisowych oferujących  profesjonalną diagnozę i usuwanie usterek telefonów komórkowych oraz laptopów. Firma dysponuje 16 sklepami na terenie Wrocławia, Oławy, Legnicy i Kalisza, a także świadczy usługi w systemie zdalnym, umożliwiając klientom...
Centrum Obsługi Biznesu Consultrix jest firmą świadczącą obsługę podmiotów gospodarczy w całym kraju, w zakresie ochrony pracy oraz szkoleń i kursów kwalifikacyjnych, przede wszystkim szkolenia BHP. Założona w 1998 r. firma posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Do jej...
ECR to niesamowite miejsce, które pozwala na skuteczną sprzedaż pojazdów poleasingowych, poflotowych, powindykacyjnych oraz innych maszyn i urządzeń. Swoją ofertę firma kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i wszelkiego typu instytucji. Działalność firm skupia się na dwóch...



ECR to niesamowite miejsce, które pozwala na skuteczną sprzedaż pojazdów poleasingowych, poflotowych, powindykacyjnych oraz innych maszyn i...
ParasoleDlaCiebie.pl to sklep online oferujący różnego rodzaju parasoli. W ofercie dostępne są parasole dla kobiet i mężczyzn. W ofercie...
Klinika Zdrowego Umysłu świadczy usługi w obszarze leczenia zdrowia psychicznego. Działalność ta polega przede wszystkim na diagnozowaniu...