Poniedziałek, 16 Wrzesień 2024 r. ,   Edyty, Kamili, Kornela

Współczesne formy reklamy w Internecie

   9
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


Większość z nas nie wyobraża już sobie codziennego życia bez telefonu komórkowego i komputera z dostępem do internetu. Internet to miejsce gdzie może zdobyć wszelkie potrzebne nam informacje, dowiedzieć się co się dzieje w kraju lub zagranicą, przeczytać najnowsze komentarze znanych...
Nie ma nic gorszego niż wiejący nudą fanpage na Facebooku. Nie ma znaczenia, czy jest to fanpage jakiejś firmy czy osoby, która chciałaby się wypromować. Jeśli profil na portalu społecznościowym nie żyje, jest martwy, można zażartować. Chodzi oczywiście o to, że taki profil nie...
Tespol Sp. z o.o. jest firmą z polskim kapitałem, która cieszy się nie tylko zaufaniem zadowolonych kontrahentów sektora prywatnego, ale została zauważona i doceniona przez wojsko czy służby ochrony państwa. Jakość usług potwierdza wdrożenie systemów ISO 9001:2015-10 oraz...



ECR to niesamowite miejsce, które pozwala na skuteczną sprzedaż pojazdów poleasingowych, poflotowych, powindykacyjnych oraz innych maszyn i...
ParasoleDlaCiebie.pl to sklep online oferujący różnego rodzaju parasoli. W ofercie dostępne są parasole dla kobiet i mężczyzn. W ofercie...
Kancelaria Radcy Prawnego Stangenberg ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie polsko-niemieckich...