Poniedziałek, 02 Sierpień 2021 r. ,   Gustawa, Kariny, Stefana

Współczesne formy reklamy w Internecie

   1
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


Firma Rekalmowe24 oferuje szeroką gamę gadżetów reklamowych z możliwością pełnej personalizacji.  Gadżety reklamowe to idealna opcja na budowanie świadomości firmy oraz jedna ze skuteczniejszych form reklamy.  W ofercie producenta znajdziemy między innymi kubki, pendrive...
IT Excellence to firma z branży informatycznej. Posiada ona swoje siedziby w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy oraz Wrocławiu. Specjalizacją przedsiębiorstwa jest dostawa nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla Biznesów. Gama oferowanych przez IT Excellence programów biznesowych Sage...
Rozwiązania informatyczne to jeden z najlepszych sposobów na to, aby znacząco poprawić wydajność firmy i przyspieszyć jej rozwój. Dlatego też produkty firmy Comarch cieszą się ogromną popularnością już od wielu lat. Systemy ERP od tej firmy są sprzedawane między innymi przez...



Rozwiązania informatyczne to jeden z najlepszych sposobów na to, aby znacząco poprawić wydajność firmy i przyspieszyć jej rozwój. Dlatego...
IT Excellence to firma z branży informatycznej. Posiada ona swoje siedziby w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy oraz Wrocławiu. Specjalizacją...
Kancelaria Radcy Prawnego Stangenberg ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie polsko-niemieckich...