Niedziela, 26 Maj 2024 r. ,   Filipa, Pauliny

Współczesne formy reklamy w Internecie

   10
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


Większość z nas nie wyobraża już sobie codziennego życia bez telefonu komórkowego i komputera z dostępem do internetu. Internet to miejsce gdzie może zdobyć wszelkie potrzebne nam informacje, dowiedzieć się co się dzieje w kraju lub zagranicą, przeczytać najnowsze komentarze znanych...
HTML5 jest najnowszym standardem języka HTML opublikowanym przez W3C. Zdobył on już stosunkowo dużą popularność dzięki swoim możliwościom, mimo że jego specyfikacja nie została jeszcze oficjalnie opublikowana. Planuje się, że zostanie ona ogłoszona w 2014 roku.Mimo tego, chociaż...
Kancelaria Radcy Prawnego Stangenberg ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie polsko-niemieckich stosunkach gospodarczych, tłumaczeniu prawnym, wprowadzaniu polskich przedsiębiorców na rynek niemiecki, sporządzaniu umów w języku...



ECR to niesamowite miejsce, które pozwala na skuteczną sprzedaż pojazdów poleasingowych, poflotowych, powindykacyjnych oraz innych maszyn i...
ParasoleDlaCiebie.pl to sklep online oferujący różnego rodzaju parasoli. W ofercie dostępne są parasole dla kobiet i mężczyzn. W ofercie...
Klinika Zdrowego Umysłu świadczy usługi w obszarze leczenia zdrowia psychicznego. Działalność ta polega przede wszystkim na diagnozowaniu...