Poniedziałek, 25 Maj 2020 r. ,   Urbana, Grzegorza

Współczesne formy reklamy w Internecie

   2
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


W marketingu pozycjonowanie jest procesem, w którym stara się stworzyć obraz w umysłach ich grupy docelowej tożsamy dla danego produktu, marki lub organizacji. Repozycjonowanie polega natomiast na zmianie tożsamości produktu, w stosunku do tożsamości produktów konkurencyjnych. Wzrost...
Drukarnia etykiet samoprzylepnych Arti-Bau Wrocław działająca na terenie Wrocławia zajmuje się tworzeniem etykiet cyfrowych pełnokolorowych, wielowarstwowych, z drukami od strony kleju, saszetek, itd. Wszystkie usługi realizowane są błyskawicznie, w bardzo dobrych cenach. Podczas...
Nowaczyk przeprowadzki to firma, która działa na terenie Wrocławia i jej okolicach. Ich celem jest maksymalne zadowolenia klienta, dlatego każdy klient jest traktowany indywidualnie. Poza przewozem rzeczy, czy mebli Nowaczyk przeprowadzki może zająć się również pakowaniem mebli....



Firma Rekalmowe24 oferuje szeroką gamę gadżetów reklamowych z możliwością pełnej personalizacji.  Gadżety reklamowe to idealna opcja na...
Nowaczyk przeprowadzki to firma, która działa na terenie Wrocławia i jej okolicach. Ich celem jest maksymalne zadowolenia klienta, dlatego każdy...
Firma Sprzątająca ABC-Service, która powstała w 1991 roku we Wrocławiu, realizuje działania na terenie południowo-zachodniej Polski. W...