Środa, 02 Grudzień 2020 r. ,   Balbiny, Bibianny

Współczesne formy reklamy w Internecie

   6
Reklama w Internecie zmienia się razem ze zmianą charakteru samego medium. Przeszliśmy bardzo daleką drogę i cały czas szukamy nowych rozwiązań. Początki reklamy w Internecie mogą wydawać się wręcz niepoważne, jeśli spojrzy się na nie z dzisiejszej perspektywy. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś nie istniało Google. Co robimy w sytuacji, kiedy jakimś cudem przestanie działać Google? Zmuszamy się do użycia alternatywnej wyszukiwarki, takiej jak chociażby Bing. A kiedyś nie było żadnych wyszukiwarek. I co wtedy się robiło? Korzystało się z katalogów internetowych. W takich katalogach internetowych dla danych branż były rankingi i w rankingach wybierało się te serwisy internetowe, które ktoś umieścił na wysokich miejscach. 

Z punku widzenia współczesnego internauty było to nie warte zachodu. Jeszcze całkiem niedawno reklama internetowa opierała się na różnego rodzaju treściach wyświetlanych na stronach internetowych i cały czas jest to jeszcze główne medium stanowiące nośnik sieciowej reklamy. Jest to oczywiście medium o bardzo umiarkowanej efektywności i jeszcze niższej skuteczności, zwłaszcza w naszym kraju,, ponieważ taka reklama cechuje się bardzo niską wiarygodnością. Co więcej, ogromna część ludzi korzysta dzisiaj z różnych narzędzi blokujących wyskakiwanie tego typu materiałów. Automatycznie czyszczą one strony internetowe z tego typu treści. Takie działanie jest odpowiedzią na coraz większą intruzywność treści reklamowych i wiele nieuczciwych praktyk, jakie były w nich stosowane. 

SEM i SEO Reklamy w wyszukiwarkach internetowych miały na początku za zadanie po prostu promocję danych witryn i zapewnianie im widoczności. Szybko jednak stały się potężnym narzędziem promocyjnym, które dzisiaj dominuje, ale i tutaj ludzie powoli uczą się obchodzić część z niej i odpowiednio odbierać pozostałą część jako treści reklamowe.Reklama w Social Media Najnowsze podejście do reklamy zakłada wykorzystanie Social Media, czyli narzędzi opierających się o portale społecznościowe. Taka reklama jest tania i skuteczna, a do tego nie jest blokowana przez większość internautów, którzy w ogóle nie traktują jej jak reklamę. Jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy działająca we współczesnym Internecie.


Drukarnia etykiet samoprzylepnych Arti-Bau Wrocław działająca na terenie Wrocławia zajmuje się tworzeniem etykiet cyfrowych pełnokolorowych, wielowarstwowych, z drukami od strony kleju, saszetek, itd. Wszystkie usługi realizowane są błyskawicznie, w bardzo dobrych cenach. Podczas...
Tespol Sp. z o.o. jest firmą z polskim kapitałem, która cieszy się nie tylko zaufaniem zadowolonych kontrahentów sektora prywatnego, ale została zauważona i doceniona przez wojsko czy służby ochrony państwa. Jakość usług potwierdza wdrożenie systemów ISO 9001:2015-10 oraz...
Bipal Automatyka Przemysłowa Wrocław to specjalistyczna firma, świadcząca usługi i realizująca projekty związane z szeroko pojętą automatyką przemysłową. W większości działamy na terenie Wrocławia oraz sąsiednich województw i na terenie Górnego Śląska, ale realizujemy również...



Bipal Automatyka Przemysłowa Wrocław to specjalistyczna firma, świadcząca usługi i realizująca projekty związane z szeroko pojętą...
ForceGSM to sieć punktów serwisowych oferujących  profesjonalną diagnozę i usuwanie usterek telefonów komórkowych oraz laptopów. Firma...
Masz telefon, którego już nie używasz? Kupiłeś nowy model lub dostałeś smartfon w ramach abonamentu, a stary leży i kurzy się w szufladzie?...